Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Adana

Valilikler

T.C. Yüreğir Kaymakamlığı
T.C. Yüreğir Kaymakamlığı
T.C. Yüreğir Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi
  • YÜREĞİR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
  • YÜREĞİR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

YÜREĞİR İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFINA 8 ADET “BÜRO GÖREVLİSİ” UNVANLI PERSONEL ALIMI

07.11.2022

YÜREĞİR İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFINA AŞAĞIDA BELİRLENEN ŞART VE USULLERE GÖRE 8 ADET “BÜRO GÖREVLİSİ” UNVANLI PERSONEL ALIMI

Aşağıda belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet sitesi üzerinden     https://vakifilan.aile.gov.tr/ adresinden çevrimiçi olarak müracaat etmeleri gerekmektedir. Müracaat süresi 07/11/2022 ile 14/11/2022 saat 17:00 tarihleri arasıdır. Evrak teslim adresi Atakent Mahallesi Fatih Caddesi No:22 Yüreğir Kaymakamlığı Binası Zemin Kat Yüreğir/ADANA adresinde bulunan Vakıf Bürosudur. Evrak teslimi 16 Kasım 2022 tarihinde saat 17:00 de sona erecektir.

PERSONEL ALIMINDA ARANACAK ŞARTLAR

A. GENEL ŞARTLAR

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,                                            

4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,

7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak

8) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek, akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak,

9) Adli ve idari soruşturma sonucunda, işe alınmasına engel bir durumu bulunmamak,

10)  İşin Süresi: Daimi (2 Ay Deneme Süreli)

11) İstenilen İşgücü Sayısı: 8 (Sekiz) 

B. ÖZEL ŞARTLAR

1- Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 2021 ve 2022 yıllarında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavlarından en az birinden KPSSP3 puan türüne göre 60 puan ve üzeri almış olmak,

2- Yükseköğretim kurumlarının en az 4 yıllık; Sosyal Hizmetler, Büro Yönetimi, Halkla İlişkiler, İletişim Bilimleri Bölümü,  Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümleri, Siyasal Bilgiler Fakültesi, ile İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi bölümlerinin herhangi birinden mezun olmak

3- Sosyal İletişim becerisine sahip olmak

 

4- İyi derecede bilgisayar kullanabiliyor olmak

 

5 -Adana ili ve İlçelerinde ikamet ediyor olmak (İlan tarihi itibariyle )

 

İŞE ALIM SÜRECİ

             Adaylar tarafından online olarak yapılan başvuru “Ön Başvuru” niteliğindedir.

Diploma, KPSS Sınav Sonuç Belgesi, Askerlik Durum Belgesi, Kimlik Fotokopisi ve Adli Sicil Kayıt Belgesi, fotokopilerinin (asıllarının ibrazı mülakata girecek adaylardan istenecektir.) evrak Teslim tarihlerinde Vakfa teslim edilmesi gerekmektedir. Belgelerin Vakfa teslim edilmesi sonrasında başvuru sonuçlanmış olacaktır. Bu evrakları teslim etmeyen ya da eksik evrakı bulunan adayların başvuruları geçersiz olacaktır. Evrak teslimi 16 Kasım 2022 tarihi saat 17:00’a kadar şahsen yapılacaktır. Posta,Kargo, Email Vs. ile gönderilen evraklar kabul edilmeyecektir. Son başvuru tarihinden sonra teslim edilen başvuru belgeleri işleme konulmaz.

            Belgelerin teslim edilmesi sonrasında başvurusu kesinleşen adaylar arasından Vakıfça belirlenen şartlara uygunluğa göre Kamu Personel Seçme Sınavında KPSSP3 türünde almış oldukları puanlar itibariyle sıralanarak, en yüksek puanlı 40 kişi (alınacak personel sayısının 5 katı aday) mülakata çağırılarak alınacak 8  kişi belirlenecektir.

            Mülakat tarih ve yeri daha sonra bildirilecektir.

Alım kararının Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından onaylanmasından sonra işe başlatılacaktır.

            Personel alımına ilişkin tüm duyurular http://www.yuregir.gov.tr adresinden yapılacaktır. Başvuru sahiplerine  ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır.    

Vakfımız alım sürecinin he

Aşağıda belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet sitesi üzerinden     https://vakifilan.aile.gov.tr/ adresinden çevrimiçi olarak müracaat etmeleri gerekmektedir. Müracaat süresi 07/11/2022 ile 14/11/2022 saat 17:00 tarihleri arasıdır. Evrak teslim adresi Atakent Mahallesi Fatih Caddesi No:22 Yüreğir Kaymakamlığı Binası Zemin Kat Yüreğir/ADANA adresinde bulunan Vakıf Bürosudur. Evrak teslimi 16 Kasım 2022 tarihinde saat 17:00 de sona erecektir.

PERSONEL ALIMINDA ARANACAK ŞARTLAR

A. GENEL ŞARTLAR

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,                                            

4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,

7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak

8) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek, akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak,

9) Adli ve idari soruşturma sonucunda, işe alınmasına engel bir durumu bulunmamak,

10)  İşin Süresi: Daimi (2 Ay Deneme Süreli)

11) İstenilen İşgücü Sayısı: 8 (Sekiz) 

B. ÖZEL ŞARTLAR

1- Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 2021 ve 2022 yıllarında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavlarından en az birinden KPSSP3 puan türüne göre 60 puan ve üzeri almış olmak,

2- Yükseköğretim kurumlarının en az 4 yıllık; Sosyal Hizmetler, Büro Yönetimi, Halkla İlişkiler, İletişim Bilimleri Bölümü,  Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümleri, Siyasal Bilgiler Fakültesi, ile İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi bölümlerinin herhangi birinden mezun olmak

3- Sosyal İletişim becerisine sahip olmak

 

4- İyi derecede bilgisayar kullanabiliyor olmak

 

5 -Adana ili ve İlçelerinde ikamet ediyor olmak (İlan tarihi itibariyle )

 

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

-Özgeçmiş

-Diploma veya mezuniyet belgesi aslı ve fotokopisi

- Adana ilinde ikamet ettiğini gösterir tarihçeli yerleşim yeri belgesi

-KPSS sınav sonuç belgesi

-Son 6 ay içerisinde çekilmiş 1 adet fotoğraf

-Kimlik aslı ve fotokopisi

-Askerlik durum belgesi

-Adli sicil belgesi

-Tam teşekküllü hastaneden görevini yapmaya engel fiziksel veya akıl hastalığı olmadığını gösterir sağlık raporu (Sadece alımı uygun görülen adaydan istenecektir)

 

İŞE ALIM SÜRECİ

             Adaylar tarafından online olarak yapılan başvuru “Ön Başvuru” niteliğindedir.

Gerekli belgelerin (Diploma, KPSS Sınav Sonuç Belgesi, Askerlik Durum Belgesi, Kimlik Fotokopisi ve Adli Sicil Kayıt Belgesi, fotokopilerinin (asıllarının ibrazı mülakata girecek adaylardan istenecektir.)vb.)  evrak Teslim tarihlerinde Vakfa teslim edilmesi gerekmektedir. Belgelerin Vakfa teslim edilmesi sonrasında başvuru sonuçlanmış olacaktır. Bu evrakları teslim etmeyen ya da eksik evrakı bulunan adayların başvuruları geçersiz olacaktır. Evrak teslimi 16 Kasım 2022 tarihi saat 17:00’a kadar şahsen yapılacaktır. Posta,Kargo, Email Vs. ile gönderilen evraklar kabul edilmeyecektir. Son başvuru tarihinden sonra teslim edilen başvuru belgeleri işleme konulmaz.

            Belgelerin teslim edilmesi sonrasında başvurusu kesinleşen adaylar arasından Vakıfça belirlenen şartlara uygunluğa göre Kamu Personel Seçme Sınavında KPSSP3 türünde almış oldukları puanlar itibariyle sıralanarak, en yüksek puanlı 40 kişi (alınacak personel sayısının 5 katı aday) mülakata çağırılarak alınacak 8  kişi belirlenecektir.

            Mülakat tarih ve yeri daha sonra bildirilecektir.

Alım kararının Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından onaylanmasından sonra işe başlatılacaktır.

            Personel alımına ilişkin tüm duyurular http://www.yuregir.gov.tr adresinden yapılacaktır. Başvuru sahiplerine  ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır.    

Vakfımız alım sürecinin her aşamasında iptal yetkisine haiz olup, mülakat sonucunda personel alıp almamak konusun serbesttir.

İlgililere ilanen duyurulur. 07/11/2022

r aşamasında iptal yetkisine haiz olup, mülakat sonucunda personel alıp almamak konusun serbesttir.

 

İlgililere ilanen duyurulur. 07/11/2022

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Adana Valiliği
Atakent Mah. Fatih Caddesi No 22 Yüreğir/Adana
(0322) 323 1598
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız